Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
I alla fall något lite bättre än dagen innan då kökspersonalen inte var på plats i tid när loungen skulle öppna på morgonen. SAS värdarna öppnade för de som ändå ville sitta ned ett tag. Utbud: banan, äpple, hårt bröd och alkoholfri öl på flaska.

Men det var väll bara att vänta sig efter flera timmars försening redan på första benet inrikes, missad transfer, övernattning på Arlanda och ankomst destination 17 timmar sent...
Hälsningar från ARN T5 guld på väg till Helsinki.

Äggen är slut, enligt personal 09.30 idag men det finns kaviar.
Tonicen är slut, enligt samma personal sen några dagar. Men vad gör det när ginet säkert är slut när flaskorna plockas fram.

Jag reagerade också, i fredags eftermiddag, på hur otrevligt de tilltalade resande och gav order (läxade upp) om vad de skulle göra eller inte fick göra, för småsaker som ingen, varken personal eller andra resande hade brytt sig om i någon annan lounge.
Hälsningar från SAS lounge på Arlanda! Proppfullt och smutsigt här då man valde att hålla Guldloungen stängd för städning just idag på självaste midsommarafton! Våldigt otrevlig personal ute vid disken.

Hälsningar från business loungen på Sochi flygplats!
2FB8F4D9-0F3D-4B98-AF3B-378002CC3F53.jpeg

Hej från Bolero loungen non - Schengen på Warszawa Chopin flygplatsen.
Inte lika bra som LOT guld loungen men inte dålig.
Bra utsikt iallafall.
Nu ska jag till Shanghai via Peking med Air China business Class.
Jag får se hur detta blir.:)
Air Canada lyfter på ena bilden och Emirates taxar in på den andra.
IMG_0790.JPG
IMG_0792.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen