Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bangkok TG F loungen skall resa med TG676 till Narita vi blir 6 personer i F kabinen.
Lätt frokost i loungen

C1B68A8E-BD2C-4ED5-AB38-FFC9D0E1648E.jpeg

Tokyo Natita och United Club, väntar på SK 984.
Har 5 D och tomt säte bredvid just nu.
I loungen äggröra med grisprinskorv, är så trött där på de som serverar kyckling eller kalkonkorvar trött förresten, vägrar att att äta dem!
4C733212-DA78-4FDE-9FE0-F175C164AB84.jpeg

Här står hon OY-KBA som skall ta oss till CPH, undrar om hon vet att hon är en ”svartfot” eftersom att hon skall börja flyga på HKG från CPH, ett dåligt fruntimmer som mamma skulle ha sagt.
EABC78B1-3F1C-4CF3-96F0-850E0B7193CB.jpeg

Polaris-loungen i San Francisco. En riktigt trevlig lounge, fast a la carte dining är inte lika imponerande som Polaris Chicago. Annars är loungen stor, fin och inte alls fullt med folk.

SAS Business -passagerare hänvisas hit. Lätt den bästa business-loungen i SAS nätverket. Efter trerätters med ett par Piper Heidsieck tar jag Lagunitas IPA som som-flight drink.
sfo1.JPG
sfo2.JPG

Hälsning från Sas business lounge T5, Arlanda. Mellanmycket folk. Fick dock stå i 43 min i kö, för att lämna in min väska. Det var i business kön. Har folk redan börjat ha semester? Själv väntar jag på LH 807, som ska ta mig ner till Frankfurt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen