Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

Attachments

• upload_2018-3-1_16-47-19.png
    upload_2018-3-1_16-47-19.png
    216,2 KB · Visningar: 220
God förmiddag. Hälsning från SAS business lounge T5. Slutmål Berlin. Mitt första flyg blev cancellerad kl 06 imorse. Ombokad via Frankfurt. Kommer till Arlanda, kaos med folk. Efter stått i kö i nästan 20 min för att kunna få ut en remsa till bagaget, blir bryskt dirigeras in i bagage drop-kön, Som är gigantisk. Summan av kademumman, missar flyget... blir ombokad igen. Med LH i business, dock kommer jag till TXL vid 18 istället för 11, som det var förbörjan.

ord2.JPG
Första besöket på Polaris-lounge i Chicago. Jag är imponerad, riktigt bra lounge. Mycket att välja ang. drycker (t.ex. tre olika typ av craft beer), bra a la cart mat och väldigt trevlig personal. Ska äta litet dessert nu efter mitt Seared Rib Eye.

Jag hade inte alls tänkt att jag skulle hamna hit idag. Det bev mycket strul pga vädret på östkusten och avbokningar. Jag hade bokat resan tillbaka från Boston på Air Canada (i business) och bästa förslag de hade var att resa tillbaka på måndag (3 dagar senare än planerad). Igen visade det sig att man måste själv ha koll och föreslå alternativa lösningar. Det blev United via Chicago och opup till First från Chicago till Frankfurt. Kan inte klaga.

Här kommer en hälsning från BA loungen på TXL. Väntar på mitt flyg som ska ta mig till LHR. Efter gårdagens strul, som slutade med att min väska inte kom fram. Så har jag hämtat ut den idag. Så blir det nog bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen