En dryg timme. Vansinnigt!Suck, är dom på det underbara humöret igen...Hur lång tid tog det?
Hej från Escape loungen Manchester T1, loungehopping av kvalitet här - detta är nog den sämsta loungen på väldigt länge.
Intressant. Vad hade du förväntat dig?Första besöket någonsin i SAS Gold CPH, klart sämre än förväntat och inte mycket bättre än business loungen. Men men, klart bättre än att sitta vid gaten. Skål!
Visa bifogad bild 71798
Vet faktist inte, lite dumt att förvänta sig något eftersom jag vet hur gold loungen på Arlanda ser ut. Får skylla på att jag fikat hårt på flyget till CPH. Men mycket minus på en trasig ölmaskin och ingen annan starköl i kylen.Intressant. Vad hade du förväntat dig?
Mmm. Öl på flaska försvann för ett tag sedan.Vet faktist inte, lite dumt att förvänta sig något eftersom jag vet hur gold loungen på Arlanda ser ut. Får skylla på att jag fikat hårt på flyget till CPH. Men mycket minus på en trasig ölmaskin och ingen annan starköl i kylen.
Märker att jag inte varit i loungen på CPH på ett tag. Men om ett par veckor är det dags. Ojoj...Mmm. Öl på flaska försvann för ett tag sedan.