Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

fred80

Medlem
Årets tredje lounge besök på Kastrup blir SAS Lounge. Första blev Aspir lounge, andra blev Novis som jag lämnade fort då det var trångt då de bygger om.
 

lilydock

Medlem
Lajvar lite viltskav från en ikväll helt tom Amex-lounge (Pontus).
 

Attachments

  • EAF14BA6-26CD-4A1E-BE21-89A7C2FE7F0E.jpeg
    EAF14BA6-26CD-4A1E-BE21-89A7C2FE7F0E.jpeg
    59,6 KB · Visningar: 303

Jonas C

Medlem
Hälsningar från Turkish Airlines Lounge på Istanbul. Väntar på TK1793 till Stockholm som för ovanlighetens skull avgår från en vanlig gate. Ska bli extremt skönt att slippa buss gate.

Mycket smidigt med direktingång från incheckningshallen direkt till loungen. Det tog mindre än 5 minuter att ta sig igenom pass och säkerhetskontroll. Markupplevelsen på Istanbuls flygplats som Business Class passagerare på Turkish Airlines är helt klart underskattad.
 

011430121

Medlem
SAS guld loungen T5 på Arlanda, ingen exotisk resa utan det är med SK1553 till Amsterdam.
Expertflyer visade oceaner av lediga platser igår kväll, idag 1 plats kvar, kan eventuell bero på att KLM har ställt sin 9 avgång.
@IPC_Mataveri hur går det med din gurkkampanj, det saknas fortfarande smörgåsgurka trodde de skulle komma efter nyåret
 

011430121

Medlem
SAS guld loungen T5 på Arlanda, ingen exotisk resa utan det är med SK1553 till Amsterdam.
Expertflyer visade oceaner av lediga platser igår kväll, idag 1 plats kvar, kan eventuell bero på att KLM har ställt sin 9 avgång.
@IPC_Mataveri hur går det med din gurkkampanj, det saknas fortfarande smörgåsgurka trodde de skulle komma efter nyåret
Nu fick vi en avgångs tid som är 40 minuter senare än ordinarie tid som är klockan 08.20
KLM skulle ha gått 09.30, inbillar jag mig att vi väntar in de sista passagerarna till den maskinen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen