Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hallå!
Imorgon flyger jag till Bali via CDG för att där kliva på min första first flight till BKK med Thai. Tänkte kolla om någon vet vilken lounge som är bäst samt om det finns en firsclass-lounge på CDG?

/Lasse
En sökning på BC "first class lounge cdg" ger dig svaret du söker. Första resultatet till och med.
Flygplatslounge: Star Alliance First Class Lounge, Paris Charles De Gaulle (CDG), Terminal 1 - BusinessClass.se

Istället för att göra en snabb sökning så valde du att posta i en tråd som handlar om något helt annat...
Intressant.

En sökning på BC "first class lounge cdg" ger dig svaret du söker. Första resultatet till och med.
Flygplatslounge: Star Alliance First Class Lounge, Paris Charles De Gaulle (CDG), Terminal 1 - BusinessClass.se

Istället för att göra en snabb sökning så valde du att posta i en tråd som handlar om något helt annat...
Intressant.

Jag ber om ursäkt för att det landade i fel tråd. Har läst inlägget om Star Alliances firstclass lounge i Paris men tänkte se om det fanns någon annan lounge som någon kände till på CDG.

Det är varmt även i Hannover idag. Sitter i LH lougen och har käkat sparrissallad, korv, potatissallad och avsluar med jordgubbar och mosserande rosé.

Hälsningar från executive loungen på Hilton i ett soligt och varmt Stockholm. Bra utbud på dryck (sprit, vin, öl) och lite plockmat som duger som förrätt.
Stockholm.jpg

Frukost i Skyview loungen i Basel, rätt tråkigt utbud på frukosten. Men i övrigt en riktigt trevlig lounge med bemannad bar, utomhusterass och självklart bara lokala viner från Alsace.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen