Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
055be4d65c4c644bf2e3877de944443d.jpg

Lite oväntat hälsar jag från Stockholm Arlanda Lounge på väg med QR 172 till Doha. Jag skulle flugit SK411 till Köpenhamn och sedan anslutit med QR164 (på samma biljett, då det var 2000 kr billigare att boka så). Då SK411 är 2 timmar sen skulle jag missat anslutningen i CPH. Efter en timmas bollande med SAS kundtjänst lyckades jag bli ombokad raka vägen med QR istället. Tack Expertflyer för hjälpen! Snart hägrar påsk i Singapore. Glad påsk så hörs vi i Doha!
Hur kunde SAS boka om en QR biljett? Vem var utställare av biljetten?

Her i KLIA's nye Golden Lounger er der fest ! Til lykke med alle tre renoverede lounger, Malaysia Airlines. Der er kun champagne i First Class loungen men begge Business loungerne har Aussie sparkling.

Hälsningar fr. Seoul/ Incheon och Asiana First loungen. Lungt och stilla. Personalen är verkligen så trevliga, söta och alerta...service och stil....

Vi (jag och frugan) väntar på boarding för Asiana, OZ 541 till Frankfurt. Finns iofs lite ryssar som vi hoppas på att dom inte åker samma flight som oss...

8db1d257d05f7bb550e0b6e49bddde95.jpg

adf74e15904439be70b15b57bcec412a.jpg

Hej från ett fortfarande hyfsat lugnt ARN T5. Det var väl kanske 3 före i fasttracken och inte alls mycket folk i andra spåret. Jag noterade dock att de har många automatspärrar där, har de funnits länge?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen