Juancarlos
Medlem
Även Martha Stewart var med. Tydligen blev de routade via Arn då EWR-OSL blivit inställt såg jag på Instagram.Var det någon som såg ThePoinsGuy i SAS lounge på Arlanda imorse? Han skulle vidare till Oslo.
Även Martha Stewart var med. Tydligen blev de routade via Arn då EWR-OSL blivit inställt såg jag på Instagram.Var det någon som såg ThePoinsGuy i SAS lounge på Arlanda imorse? Han skulle vidare till Oslo.
Jo såg det också, därför jag började leta lite mer. Han var inte nöjd med "SAS Business" ARN-OSLÄven Martha Stewart var med. Tydligen blev de routade via Arn då EWR-OSL blivit inställt såg jag på Instagram.
Kommer man in där även som enkel buisnessclass åkare , ska dit i aprilEWR LH Senatorloungen @fcx och jag väntar på SK 904 till Arlanda
Serveras minihamburgare, Cesarsallad, potatis m.m. vi sitter på 1D och 1F om någon BC medlem är med ombord
Visa bifogad bild 72667
Kommer man in där även som enkel buisnessclass åkare , ska dit i april
Senator Loungen är bara för Star Gold och inte för affärsklass. Det finns dock en Lufthansa Business Class lounge som du kan testa.
Lite OT: Lufthansa har själva 3 flighter per dag från Newark. SAS har också 3 flighter från Newark per dag. SAS skulle satsa på egna lounger när man valde att säga upp alla tredjepartslounger. Dock undrar jag på hur många EBG/EBD som stannar i SAS loungen och hur många som går till Senatorloungen?
Sas loungen blev väl lite större I samband med renoveringen. Dock fortfarande alldeles för liten. Kan möjligen påverkas av att på sas kommer även plus-passagerare in, men Lufthansa släpper väl inte in premium economy?
Däremot blir man lite då och då avvisad från Lufthansa sen loungen om man flyger sas *och* det är fullt i loungen. I det läget ges prio till lh.
Kan tänka mig att rätt många ebg stannar i sas loungen för att den helt enkelt är "default choice"... Och inte under den gröna färgen på gräset tvärs över korridoren!