Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från ZRH terminal E loungen.
Nytt försök att ta oss till Singapore med Singapore Airlines.

Gårdagen med Swiss missades pga sent Stockholmsplan.
Någon på ARN drog landströmmen och datorerna på planet rasade, en timme senare kom vi iväg!
OK, nu förstår jag, trodde först ni var på LX176 som landar om en stund i SIN.

Då är jag på väg hem från Madrid. Sitter och häckar i Sala VIP Puerta De Alcala i T2 eller T3 här på Madrid-Barajas. Utöver ljus lokal med bra vyer finns det inte så mycket positivt att säga ;)

Lufthansagruppen har såpass mycket trafik här att det borde finnas utymme för egen lounge a la Malpensa. Dagens resehöjdpunkt blir att landa på Bromma med en A319, och kunna vara hemma (troligtvis) på 15-18min från dörren öppnar på flygplanet.

Tyvärr är SN3722 försenat med 50min härifrån.

Hej från mitt vardagsrum, eller GF kanske det heter. Njuter av gårdagens seger i Champions League.

20181129_124814.jpg

The Loft i Brussels. Fullt som alltid

Jag gav upp. Kö för att scanna boardingkortet, sen en annan kö med dörrvakt för att komma in; insläpp skulle bli efter fem minuters väntan... samtidigt flyttades min gate från 47 till 66, så det blev droppen.

I april/maj kanske jag får börja gå bakom det röda repet, men jag har inga förväntningar på den upplevelsen annat än att faktiskt få en sittplats... :(

Jag gav upp. Kö för att scanna boardingkortet, sen en annan kö med dörrvakt för att komma in; insläpp skulle bli efter fem minuters väntan... samtidigt flyttades min gate från 47 till 66, så det blev droppen.

I april/maj kanske jag får börja gå bakom det röda repet, men jag har inga förväntningar på den upplevelsen annat än att faktiskt få en sittplats... :(
Hahaha. The Loft på torsdagar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen