Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från Singapore Airlines SilverKris lounge på Hong Kong flygplats.

Visa bifogad bild 80223

Äter lite frukost här och väntar på SAS SK964 till Stockholm.

Det blev inte så mycket sömn igår då jag passerade gränsen mellan Kina och Hong Kong runt kl. 01 på natten och checkade in på hotellet runt kl. 02...

För er information, Huanggang port (皇岗口岸) mellan Kina och Hong Kong är öppet dygnet runt så att man kan passera gränsen där även mitt i natten.

Ajabaja Doktorn, du vet vad asiaterna säger om att blanda apelsinjuice med congee ;) Nej, men trevlig frukost och vi hoppas iallafall på lite sömn :)

Ett litet latergram från Pontus loungen. Första flight för dagen blir Finnair till Helsingfors. Väntar på transferbuss tillbaka till T2 nu.

• Gilla
Reactions: doc
Hej från Finnairs lounge vid gate 22 i Helsingfors. Lämpligt att nästa flight går från just denna gate också.

Bra med mat som faktiskt ser helt ok, sas får åka på studieresa hit.

20181006_163246.jpg

Good afternoon från United Club LAX Terminal 7. Hade en toppenflygning hit i SAS Go, väntar nu på vidare färd till Las Vegas.

Jag lyckades glömma min laptop ombord, jag kom på det först halvvägs mellan TBIT och T7, sprang tillbaka och kontaktade SAS-incheckningen, där man anropade någon och fem minuter senare hade den kommit tillrätta. Oerhört klantigt av undertecknad men fantastiskt skött av dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen