Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
God förmiddag från BA terraces i Manchester, på väg ner till London. Denna flygplatsen blir vara värre och värre, få se om det blir bättre när de blir klara med den nya terminalen. Sedan en tid har de börjat ta betalt för drop för vid terminalen och förbjudit upphämtning, detta har inneburit att alla släpper av och plockar upp passagerare överallt runt om i området vilket innebär totalt kaos.

Visa bifogad bild 80117
lycka till på matchen idag. Själv funderar man ju på repet efter senaste vekornas spel...

SAS Arlanda T5 Guldloungen väntar på OS 316 till VIE
Upplevde att det var få personer i avgångshallen, i loungen är det “knöka fullt”
Undrar hur det ser ut om 12-14 månader när SAS ny poäng regler har slagit igenom.
Men det lär väl bli fler och fler med Life Time Gould.

bild till förra inlägget, även knökfullt på borden.
20181003_172859.jpg

SAS Arlanda T5 Guldloungen väntar på OS 316 till VIE
Upplevde att det var få personer i avgångshallen, i loungen är det “knöka fullt”
Undrar hur det ser ut om 12-14 månader när SAS ny poäng regler har slagit igenom.
Men det lär väl bli fler och fler med Life Time Gould.
SAS gör som vanligt, ger med en hand och tar med den andra. Kanske vore bättre att normalisera all intjäning istället för att göra vissa rutter(go biljetter) värdelösa men samtidigt dela ut enorma poäng för kreditkort. Det är enorm diskriminering mot oss utlandsboende, jag funderar på varför jag inte byter till Lufthansas program istället för mina star alliance flygningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen