Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
добар дан из Београда!

Hej från fashionabla Business Club på Nikola Tesla Aerodeome, Belgrad!

Efter en helg fylld med skoj, bröllop, klubbar med ljusskygga individer och kolossalt bitiga dörrvakter är det dags att åka hemåt.

Premiär för Adria Airways till Wien innan sena Austrian till Stockholm.

Loungen tar knappast första pris för varken design eller utbudet av mat och dryck men duger gott för två trötta och slitna bröllopsgäster på väg hem.

Visa bifogad bild 79452
Kul, jag passerar samma flygplats för bröllop om två veckor :)

добар дан из Београда!

Hej från fashionabla Business Club på Nikola Tesla Aerodeome, Belgrad!

Efter en helg fylld med skoj, bröllop, klubbar med ljusskygga individer och kolossalt bitiga dörrvakter är det dags att åka hemåt.

Premiär för Adria Airways till Wien innan sena Austrian till Stockholm.

Loungen tar knappast första pris för varken design eller utbudet av mat och dryck men duger gott för två trötta och slitna bröllopsgäster på väg hem.

Visa bifogad bild 79452

Kul, jag passerar samma flygplats för bröllop om två veckor :)

Och som av en händelse gör även jag det (dock inte för bröllop). Får man access med *Gold?

Hälsningar från Lufthansa loungen i Boston.
Fiddlehead IPA
DB655CBC-0381-4929-8730-850D46C23EB1.jpeg

Frukost i Skyview-loungen på EuroAirport Basel - Mulhouse. Jag har besökt denna lounge regelbundet sedan 90-talet och varje gång jag är här känns det lika konstigt. Det är en massiv lounge med tre våningar, fast plan tre har stängts permanent för länge sedan. Och loungen är alltid halvtomt.

De har så mycket att erbjuda här. Riktigt fin terrass med utsikt på plattan, helt OK mat för att vara tredjepartlounge och ofta bra vitviner från Alsace-regionen. Och bäst av allt, aldrig svårt att hitta plats. Denna lounge hade sin storhetstid när Cross Air hade sitt hub här och flög överallt . Jag är förvånad att de har lyckats hålla loungen som den var då, trots att EuroAirport numera är ett easyJet-bas, med bara en handfull flyg med legacy carriers (och Swiss flyger inte alls hit mer).

EAP1.JPG
EAP2.JPG
EAP3.JPG

Frukost i Skyview-loungen på EuroAirport Basel - Mulhouse. Jag har besökt denna lounge regelbundet sedan 90-talet och varje gång jag är här känns det lika konstigt. Det är en massiv lounge med tre våningar, fast plan tre har stängts permanent för länge sedan. Och loungen är alltid halvtomt.

De har så mycket att erbjuda här. Riktigt fin terrass med utsikt på plattan, helt OK mat för att vara tredjepartlounge och ofta bra vitviner från Alsace-regionen. Och bäst av allt, aldrig svårt att hitta plats. Denna lounge hade sin storhetstid när Cross Air hade sitt hub här och flög överallt . Jag är förvånad att de har lyckats hålla loungen som den var då, trots att EuroAirport numera är ett easyJet-bas, med bara en handfull flyg med legacy carriers (och Swiss flyger inte alls hit mer).

Visa bifogad bild 79469 Visa bifogad bild 79470 Visa bifogad bild 79472
Ja, den är en trevlig lounge.
Jag flög med Crossair när de hade Stockholm-Basel linjen den tiden.

Hälsningar från en United lounge på EWR och ett regningt NEw York. Begränsad frulle men alltid något. Orkade inte åka in till Down Town igår men jag får säga att The Mills at Jersey Gardens var värt ett besök.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen