Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Her i KLIA - Kuala Lumpur - er der god stemning i Golden Lounge ("regional", den mindste af de tre: dén eneste i Main Terminal) på en fredag eftermiddag. Jeg skal lige til SGN og vende før jeg kommer tilbage igen senest imorgen (på ventelisten idag fra SGN-BKK men er kun nr. 3). Overordnet går turen til Dar men jeg skal tilbage til SGN for at vende og redde mine OW-miles...6 legs i rap er helt normalt for mig :)

Her i KLIA - Kuala Lumpur - er der god stemning i Golden Lounge ("regional", den mindste af de tre: dén eneste i Main Terminal) på en fredag eftermiddag. Jeg skal lige til SGN og vende før jeg kommer tilbage igen senest imorgen (på ventelisten idag fra SGN-BKK men er kun nr. 3). Overordnet går turen til Dar men jeg skal tilbage til SGN for at vende og redde mine OW-miles...6 legs i rap er helt normalt for mig :)
Det verkar som att vi kommer att resa om varandra :( då jag är i BKK söndagsmorgon innan jag reser till SIN.

Det verkar som att vi kommer att resa om varandra :( då jag är i BKK söndagsmorgon innan jag reser till SIN.
Kom tidligt? Jeg kommer til BKK i morgen aften før midnat og rejser 01:45 søndag med ET til ADD-DAR. They gave me an offer I could not refuse...

Forsinket lounge feedback fra Phnom Penh Plaza Premium (som jeg forlod 5 timer siden): Loungen er stadig superb mht. til service og udsigt i begge retninger (byen til den ene side og air-lanes til den anden) men konsument-udbuddet er ikke mere hvad det var. De har simpelt hen for få gæster og det strammer økonomien. Slut med "Bakery", slut med canned beer, slut med Tuborg draft, nu kun 1 (local) draft beer, ingen sparkling wine. Ak, ja, livet kan være hårdt. God WiFi og gratis print service

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen