Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo jo, men det tar ju en hel del tid i vissa fall också tyvärr :p
Just nu kan jag vara i Aarhus klockan 8.30 på morgonen efter 06.00 avgången från LPI.....
Men visst det är som det är och man får anpassa sig till det precis som till allt annat :)

OT: Alternativ? Du får ju flyga via någonstans istället. Perfekt ju! :)

Det låter som du kommer ha det alldeles utmärkt :)
Njut ordentligt! Är mäkta avundsjuk då jag själv ska ta tåget till Stockholm och sedan en ATR vidare till Aarhus :D
Mycket riktigt kunde jag glömma FCL.
Så sitter nu i Senator Loungen innanför passkontrollen i B piren på flygplatsen i Frankfurt.
Jag fick ett glas äkta champagne iallafall.:)

Det jag missar på marken här får jag nog igen i luften med ANA första klass till Haneda.:p
De är ju outstanding varje gång.

Passa på och njuta av ATR flyget förresten:)

Kvällens ATR blir den näst sista för året, så får passa på att njuta... sen får vi se ifall jag tvkngas flyga något med den nästa år... sitter jut nu med planeringen för Januari!
FCL är ju nice, men tror som sagt du kommer njuta tillräckligt på resan ;)
Ingen skumpa på SJ 2:a klass heller på väg till Arlanda ;)

Så sitter nu i Senator Loungen innanför passkontrollen i B piren på flygplatsen i Frankfurt.

Det jag missar på marken här får jag nog igen i luften med ANA första klass till Haneda.:p

Önskar jag satt i Loungen fortf... påsläppt på dagens ATR... startade inte... mekanikerna kan ej lösa det, så vi får ta en av de andra tre som står här ute på fältet. Älskar verkligen förseningar sen på kvällen!
Får väll se hur pass sen man blir till Aarhus ikväll...
Ja ja... vad ska man göra...

Hälsningar från ANA loungen på Narita T1.

1401482e3861c1bf303b518d9a35683d.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen