Håller med. Även öde i vanlig säkerhetskontroll när jag gick igenom vid 8-tiden.Mycket folk på Landvetter, men helt öde i Fast tracken och glest i loungen. Nu har skiftet skett igen och fokus på affärspax har bytts mot semesterfirare.
För egen del är det bara fyra segment kvar innan SAS-laxen kan bytas mot sillen.
Så jag missade dig, denna veckan alltså. Måste ha missat ditt Telex om att jag skulle gått till Menzies istället.Håller med. Även öde i vanlig säkerhetskontroll när jag gick igenom vid 8-tiden.
Åt frukost hos Menzies och passade på att fråga om julbord och öppettider på julafton.
Visa bifogad bild 59269 Visa bifogad bild 59270 Hej från SAS loungen på Landvetter. Här finns det smarrig julskinka och gulasch soppa.
Jag fick HON på väskan när jag checkade in den. I bokningen står det EBD och SK*P. Jag flyger nu till Frankfurt med Lufthansa C och sedan ANA F till Tokyo sedan Thai F till BKK och avslutar med Thai C till Kuala Lumpur.
Nu sitter jag och hoppas på Limo från planet i Frankfurt och FCL med det kan jag väl glömma??
Skumpan får vänts lite till![]()
Njut ordentligt. Snart är det slut.Är mäkta avundsjuk då jag själv ska ta tåget till Stockholm och sedan en ATR vidare till Aarhus![]()