Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
På CDG T1 70-gater är det en enormt långsam säkerhetskontroll. Främst beroende på en nitisk kontroll där allas vätskor måste packas om i nya påsar, vilket samma person som skannar boardingkorten gör. Att bara ett band är öppet hjälper inte.

Annars märks det i loungen att det börjar närma sig jul, med betydligt färre passagerare här än vanligt. Så idag finns det fortfarande sittplats åt alla.

På CDG T1 70-gater är det en enormt långsam säkerhetskontroll. Främst beroende på en nitisk kontroll där allas vätskor måste packas om i nya påsar, vilket samma person som skannar boardingkorten gör. Att bara ett band är öppet hjälper inte.

Annars märks det i loungen att det börjar närma sig jul, med betydligt färre passagerare här än vanligt. Så idag finns det fortfarande sittplats åt alla.
Härligt. Ska parkera mig där imorgon eftermiddag innan hemresa. (Nämnde jag att CDG är en hemsk flygplats :))

Dax att ge mig av från HND till Singapore via BKK.
Lite frukost med skumpa är aldrig fel. ..:)
ANA suites lounge HND
20161215_085743.jpg

Hej från Sala Joan Miro lounge i Barcelona. Trevliga mackor och bra kaffe, loungen är stor och fin men ett stort minus är att man måste pröjsa för snabbt internet. Nåväl, får jobba nån annan gång.

20161215_121635.jpg 20161215_121645.jpg 20161215_121826.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen