Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mer skumpa :)
1481647306214-43599440.jpg

Ingen aning, jag tror att @simon_says91 har koll på det.
Jag har inte koll exakt hur många men de dyker upp runt högtider som Påsk, halloween och Jul vet jag. Dessa ankor var för mig helt nya.

Sen finns det ankor med olika teman beroende från person till person. Är du på smekmånad finns bröllopsankorna. Du har födelsedagsankan som du får enbart om du reser på din födelsedag. Det finns en anka med en bebisanka i famnen som man får om man reser med barn. Och så vidare, allt beror på och flera ankor fanns bara under en viss tid som aldrig kommer finnas igen. En del finns bara i terminalen och andra bara i loungen.

Man kan se samtliga ankor som existerat i vitrinskåpet direkt efter säkerhetskontrollen i First class terminal.

Här är min samling.
20161124_084156.jpg

Det är ju jäkligt störigt att alla som flyger LH F får Rimowa utom jag som fick någon brun Clas Ohlson necessär på min flygning.....

Har en hög oöppnade hemma om du behöver en! Säg tid och plats så möts vi upp ;)

King Lounge Shenzhen Airport vid Gate 20 Domestic Departures. Stort och luftigt. Helt tomt när jag kom hit för drygt en timme sedan. Nu är här något fler människor, men fortfarande gott om plats.

King Lounge är namnet på Shenzhen airlines lounger. Just denna lounge används av både Air China och Shenzhen airlines.

20161214_125338.jpg

Ett snabbt stopp för ett besök i Bromma loungen en kaffekopp och iväg till den Saab 2000(!) som ska ta mig till Göteborg. Kom på att jag har nog inte varit här sen 2002-2003 eller något liknande.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen