Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
image.jpg

God Jul från ARN T4!
Inledde med en lunch i T5 Guld som var konstigt full för att vara lördag så det blev förflyttning till en nästan tom inrikeslounge.
(Ganska anskrämlig gran för övrigt, men kul gest)

TG F loungen på BKK, väntar på att åka TG924 till MUC, har inte fått mitt favoritsäte 3A utan det blir 2K inatt, har förbeställt middag, och det blev hummer med grattinerad potatismos, bilden är från en tidigare resa.
Hoppas att LH piloterna jobbar imorgon söndag. Så att jag kan flyga LH 2414 till ARN

IMG_0644.JPG

Hälsningar från ett väldigt lugnt Frankfurt. Tar ett glas skumpa i Senator loungen på B piren. Vi var max 40 per på planet från GOT och planet till MUC var inställt. Det är ett lugn över hela flygplatsen.....

Sitter i MUC och Senatorloungen vid gate F11 väntar på LH2414 till ARN.
Några inställda flygningar här på morgonen, kan nog vara så att det har varit dåligt bokade, FRA var inställd 07,00 nästa går 08,00.

Hej från Emirates lounge på Hong Kong flygplats. Ligger precis bredvid Thais lounge, och är lika tråkig denna också.

Mycket nytt för mig idag!

- Ny lounge (Emirates på HKG);
- Första gången på A380 (första jumbon för all del);
- Första gången på Emirates;
- Första gången på Bangkok flygplats.

Flighten må vara 3h kort, men jag ser verkligen fram emot detta! :) Har även en retur i Business den 2a dec inför vårt BC-möte i Hong Kong.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen