Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från concorde room, stötte på en trevlig kille som gästade in mig.

20161012_154423.jpg

Sitter i SAS Gold på ARN T5, på väg mot Beijing via Köpenhamn.
Såg just en sak som gjorde mig fundersam. Killen som sitter i första "vilstolen" har shorts på sig, så jag förstår att det kan bli lite kyligt. Helt plötsligt märker jag att han har ett täcke om benen, och det ser väldigt mycket ut som det täcke man får i Business/Plus hos SAS longhaul. Har de sådana i loungen som man får låna, eller har han tagit med sig sitt täcke från föregående flight?

FullSizeRender.jpg

För övrigt tycker jag att detta täcke är den absolut största förmånen med att åka Plus, åtminstone om man jämför med rad 30 i Go. Jag skulle gladeligen kunna tänka mig att betala för att få ett sånt täcke istället för den minimala filten även i Go på nattflyg (eller ännu bättre, om det vore en EBD-förmån).

Sitter i SAS Gold på ARN T5, på väg mot Beijing...Har de sådana i loungen som man får låna, eller har han tagit med sig sitt täcke från föregående flight?

Visa bifogad bild 57195

För övrigt tycker jag att detta täcke är den absolut största förmånen med att åka Plus, åtminstone om man jämför med rad 30 i Go. Jag skulle gladeligen kunna tänka mig att betala för att få ett sånt täcke istället för den minimala filten även i Go på nattflyg (eller ännu bättre, om det vore en EBD-förmån).

Tillhör loungen, upptäckte dessa för ca. 2 veckor sedan. Låg ihopvikta på varje stol.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen