Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glass från Mövenpick på Senator Lounge, Terminal A, FRA. Synd att jag missade detta på vägen in!
movenpick.jpg

Har vässat mina armbågar tagit på mig löpskorna.....jag är redo för bording med Malmö Aviation ...till Bromma nu på morgonen. ..
Såg att deras lounge hade sommarstängt när man nu skall flyga med dem för en gångs skull. ..:(

Ser skrämmande likt ut den frozen yoghurt som jag åt i Senatorloungen på Berlin Tegel i förmiddags. Den var inte från Mövenpick, utan kändes som en väsentligt billigare produkt. Frysen var dock Mövenpick även där.
Då var det inte någon större förlust. Som sagt så såg jag inte frysen förrän jag var på väg ut. Förresten är det synd att Mövenpicks glass inte längre säljs i Sverige i detaljhandel, eller åtminstone här i Skåne. Den har funnits på ICA för några år sedan.

Nu är inte jag världens mest sociala människa men att sitta helt solo i United global first HKG I en timme gör mig nervös inför mig själv.

Hälsningar från Lufthansa Senator Lounge Berlin Tegel. Här är det lugnt och skönt, bror och jag samt ~10 pers till här.

SAS till CPH är 1,5 timme försenad och det har mystiskt dykt upp ett AB-segment TXL-GOT i min SK-bokning men i incheckning sa de att det ändå är SK-flighterna som gäller.

559801d869569095ad411b0e08b54d7a.png

Fick €7 i voucher på refreshments.

9d8f1a0319d6420578ec76c378bc1f19.jpg
Du passade inte på att loungehoppa och besöka BAs eller AFs lounge med AB-boardingkortet?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen