Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Air New Zealand Koru Lounge i Christchurch. Stor luftig lounge med fönster ut mot plattan och just nu nästan folktom. Väntar på NZ556 till Auckland, som blir sista inrikesflighten under min resa.
cb2e53ff8775dc66e5dde89002c2b727.jpg

Thai Airways (TG) First Lounge i Bangkok kommer att åka med TG660 till Tokyo och flygplatsen Haneda.
Där väntar ett möte och öl med Businessclassmedlemmen @Martin Gren
Inte många passagerare i loungen, tror att jag är ensam, däremot ca. 15 stycken värdinnor.
Tar nackmassage om 15 minuter.
Åt en god frukost, kanske inte så nyttig som den borde vara. Har man syndat i hela livet varför ändra på det idag?
image.jpeg

God morgon från ARN T5 SAS Gold för första gången på ett tag... känns det som. Nio dagar nu när jag tänker efter. :D

Idag ner till CPH för lite jobb. Hem imorgon, då gör jag också mitt 200:de ben någonsin (i livet), rätt kul milstolpe!

Edit: Ser för första gången en separat "Barnmeny" i loungen.
Yoghurt, Coco Pops, Toastbröd, Nutella och Festis.

Hälsningar från Lufthansa Senator Lounge Berlin Tegel. Här är det lugnt och skönt, bror och jag samt ~10 pers till här.

SAS till CPH är 1,5 timme försenad och det har mystiskt dykt upp ett AB-segment TXL-GOT i min SK-bokning men i incheckning sa de att det ändå är SK-flighterna som gäller.

559801d869569095ad411b0e08b54d7a.png

Fick €7 i voucher på refreshments.

9d8f1a0319d6420578ec76c378bc1f19.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen