Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Senatorloungen på Tegel/TXL.
Jag hade ett LH F-fodral i innerfickan på kavajen, "råkade" ta fram det samtidigt som min SK-biljett till ARN. Personalen gick i givakt. Nu är jag rädd att någon ska komma och ta mig i örat för krossade drömmar eller något.
Bijett? Är det nån ny grej dom har börjat med att dom inte bara vill se boardingkortet? ;)

Hej från Dragonair-loungen i KHH, Kaohsiung. En något krokig hemresa påbörjas nu;
KHH - HKG - BKK - CDG - VIE - ARN.
Detta dessutom på två biljetter. Incheckningsagenten här i KHH erbjöd sig själv att checka in väskan hela vägen, utan att jag ens yppade något om det. Tack för det KA/CX! :D

Efter en mycket trevlig morgonflygning med Dragonair sitter jag nu i Cathay Pacific The Wing, HKG.

EDIT: Champagnen serveras i vanliga vinglas. :)

Last edited:
Hej från Thai Royal First lounge, BKK. Massage bokad, sedan några timmar till att döda här innan avgång med TG930 till CDG.
@pep, jag fortsätter att vara taknemmlig for livet. :)

Last edited:
Hej från ARN Gold Lounge T5, i väntan på ARN-ZRH kl 19.25. Mina nya Bose Quietcomfort 35 laddas just nu, mycket nöjd med dem. Lite arbete innan några dagars nöje.

Detta är förresten starten på en resa som bokades 6 timmar i förväg:

ARN-ZRH-MUC-HKG-BKK-HKG-FRA-ARN

Yihaaa!

Hälsningar från Hilton Loungen i Downtown Seattle. Dags att gå ut för några sista öl snart. Ok utbud på snacks här, ölutbudet lämnar mycket att önska...
1469925683935-1239459146.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen