Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
image.jpeg
Hej från SAS loungen på Landvetter:)

Helluu från en av två American Admirals Club på Boston-Logan. Detta är den gamla US Airways Club nära gaterna för Shuttle till LGA och DCA.

Jag var på Newark i morse och var inne i United Club. Behövde lite frukost, men fanns inga proteiner. Så jag gick till en restuantant.

Som vanligt är mitt One World Emerald kort mycket mer värt än mitt Star Gold. American bjuder som vanligt på Premium Drinks i Cluben.

Jag har bara varit i Boston i 6t innan jag åker tillbaka till NYC. Åter hit på måndag över dagen, samt hemresan går via Boston på tisdag. Nu väntar middag med flickvännen i New York, och jag ser fram emot att träffa @vega och @sembl i helgen. "Life moves in mysterious ways" (tack Bono) ;)

SJ lounge Stockholm C kommer att åka tåg 525 till den mytomspunna staden Linköping! Måste besökas innan alla resenärer med 299kr biljetter från CPH invaderar staden.
När jag bokade resan var det kö förbi Södertälje i timmar, avstod därför bilen! Kan bli en GT till kvällen och då är det inte heller lämpligt att köra bil i morgon.

SJ lounge Stockholm C kommer att åka tåg 525 till den mytomspunna staden Linköping! Måste besökas innan alla resenärer med 299kr biljetter från CPH invaderar staden.
När jag bokade resan var det kö förbi Södertälje i timmar, avstod därför bilen! Kan bli en GT till kvällen och då är det inte heller lämpligt att köra bil i morgon.
Tyvärr fanns det inga 299kr-biljetter TILL LPI, så du kan va lugn.

Aviator/Novia Lounge på CPH. Ganska lugnt o skönt här jämfört med relativt kaos ute i hallarna. Varma frikadeller, lax, sallad o rödvin. Helt ok. Mot TXL snart

AirBerlins "Exklusiva" väntrum på Berlin Tegel C gates. Kan inte direkt rekommenderas annat än som tillflykt från den barackliknande transithallen. Vi har dessutom småbarn med oss, som betraktas ovanligt surt av övriga gäster.... Nåja.. Om några timmar i Palma.

AirBerlins "Exklusiva" väntrum på Berlin Tegel C gates. Kan inte direkt rekommenderas annat än som tillflykt från den barackliknande transithallen. Vi har dessutom småbarn med oss, som betraktas ovanligt surt av övriga gäster.... Nåja.. Om några timmar i Palma.

Är du kvar? Jag sitter i Senator nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen