Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
@011430121 +1 på den. Har alltid funkat perfekt för mig också. @amh Det kan vara lite svårt med hoppande nät vid vilfåtöljerna men annars inget strul. Jag brukar alternera mellan SAS Wifi och eduroam. Har du ett universitetskonto (oberoende vilken skola) så kan du använda det nätet.

Ja, idag var det iaf inga köer till någonting här...
Snacka om i princip övergiven flygplats!
ARN T4 - SAS Gold Lounge, på väg till OSD med SK2064 om en timme.
Riktigt långa köer till check-in och security på Kastrup idag, glad för fast-track en dag som denna, halvfullt i guldloungen.

American Flagship Lounge LAX där frukosten är bättre än Hilton LAX och jag får titta på EM-2016.

Jag sitter här med en espresso och en flaska San Pellegrino. Jag gillar denna lounge och ser fram emot de investeringar som är på gång med både uppgradering av befintliga Flagship Lounger och de nya som skall komma i Dallas, Miami och Philadelphia.

Bra planespotting för de som gillar det

b5ad71d024f24e661cff5ece219bad91.jpg

Alldeles för tidigt att leka Bartender:

3d55a3dd7d322f8d931f6c58eed16f34.jpg

Jag är trött på flygplatser, lounger och hotell..

@Senator: Och riktig champagne hade de senast vi var där. Håller med om att de faktiskt skärpt till sig ganska rejält i LAX-loungen. Måste vara en av AAs bättre.

Sitter som vanligt med min Cola Ligth i LH senator loungen på IAD, här är det mycket folk, LH och OS har avgångar strax och det börjar ramla in Skandinavier de skall med samma flyg som jag SK926.
Hen som checkade in mig sa att strejken var över men jag hittar inget på nätet om det.
Det är inte så stort utbud av det lite matigare, små mackor och dubbling är vad som bjuds.
Använde 25k poäng för att komma från Plus till C.
image.jpeg

Nu var det jag igen, sitter i OSL SAS guld lounge helt plötsligt! Blev ombokad via OSLfrån CPH till ARN. Är på standby kl. 12.50 med SK868, lounge värdinnan sa att jag var överst på listan det finns stora chanser att komma med. Annars så har jag en bokad plats kl 16.00 med SK 882 tror jag den heter. SAS loungen skötte detta fantastiskt.
Däremot Sveg gjorde ett katastrof jobb återkommer i veckan om det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen