Lite soppa och Rosévin i SAS lounge ARN T4, spänd väntan på om det blir strejk eller inte. .... "trumvirvel...!"
Har du ringt Mavia?Jag o frugan var där då. Satt i yttre delen av loungen. På väg till Östersund kl 18. Försenades till 18:25 och sedan ställdes det in. Nu är vi på Radisson Waterfront...
Det enda hotellet av alla jag bott på som har SVT World på rummet. Inte superviktigt, men ändå lite kul. Följde julkalendern förra året.Trevligt hotell, det var där SAS personalen bodde när de flög på BKK. Jag bodde där i höstas.
Kom fram på SAS Hotline nu vid 02...Har du ringt Mavia?
Skönt, räddningen blev alltså de så utskällda underleverantörernaKom fram på SAS Hotline nu vid 02...
Vi flyger Arlanda-Östersund kl 15 imorgon lördag. Alla tre flyg imorgon trafikeras av tredje part och de berörs inte av strejken.
Jag o frugan var där då. Satt i yttre delen av loungen. På väg till Östersund kl 18. Försenades till 18:25 och sedan ställdes det in. Nu är vi på Radisson Waterfront...
Funkar 100% för migUndrar om det är fler än jag som har problem med internet uppkoppling på Gold loungerna i Skandinavien? Har inte kommit ut på nätet via SAS uppkopplingen sedan i feb. Har skickat in flera klagomål via SAS web sida (när jag är hemma och har uppkoppling) och även pratat med personalen i loungen. Gäller att komma ihåg sin "puck" för privat mobil uppkoppling, men detta är inte ok....Vore kul att veta hur många som har samma problem?