Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från senator loungen i Washington-Dulles.
Frågade efter Champagne men fick Cava. Ska hem igen med SAS business efter en plusgrade uppgradering.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Admirals Club JFK. Första gången jag är här i denna lounge. Stor och luftig. Drinkkuponger! 2 st så det blir 2 x GT.
Väntar på AirBerlin till TXL

Enkelt att lära sig om inte annat, drick regelbundet - inte bara i samband med flyg...köp in några årgångar av varje. Dofta, smaka och kolla hur länge moussen varar...

Jag hade ett snabbt besök i United Club i Atlanta. Detta är en ny Club och till skillnad från nästan alla American och United Clubs jag har varit fanns det ingen bemannat bar.

3 olika öl på fat (vart av två microbrew), self-service vin och t.o.m Prosecco. Ganska trevlig liten oas måste jag säga. Ljus, fräscht och för medlemmar som gillar kolla på flygplan ett utmärkt ställe för sådant.

Jag hade ett snabbt besök i United Club i Atlanta. Detta är en ny Club och till skillnad från nästan alla American och United Clubs jag har varit fanns det ingen bemannat bar.

3 olika öl på fat (vart av två microbrew), self-service vin och t.o.m Prosecco. Ganska trevlig liten oas måste jag säga. Ljus, fräscht och för medlemmar som gillar kolla på flygplan ett utmärkt ställe för sådant.
Trevligt. Kommer väl att bli ovanligt många BC-besök till Atlanta närmaste tiden. Åker själv i september.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen