Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från ARN T5 och SAS Gold. En del folk här, som vanligt vid den här tiden.
Inte sett någon annan tagg än, själv sitter jag nära buffén om någon är här. :)

SAS Lounge CDG. Som ofta rätt fullt. Det jag tycker är riktigt dåligt är att loungen öppnar först kl 9.30 när boarding är utsatt till 10.10. Borde inte vara så svårt att öppna när check-in/bag drop diskarna öppnar 2(!) timmar innan departure. Resultatet var att en bunt prio-passagerare satt utanför och väntade en halvtimme (minst) samt att det blev kaos när alla ville till buffén samtidigt.

• Gilla
Reactions: pep
BA Galleries First Houston, BA har 2 lounger här vad det verkar, ok First lounge att fördriva 4 timmar i....8 väskor totalt kring 180kg bagage incheckat, frugan menar på att har man 4 väskor per person i allowance så skall man checka in 4 väskor per person....jag tog med mig 2 flak diverse craft beer hem....

Hälsningar från café lounge i Trondheim! Mycket folk här och verkar som att de flesta väntar på Oslo-flighten som går 14.15.

Hej från Qantas First Lounge Melbourne på väg hem via Doha!

Bläckfisk med grön chili och aioli.
image.jpeg

Trevligt bubbel!
image.jpeg

Mozzarellasallad.
image.jpeg

Hoppas VERKLIGEN att det serveras något gott i SAS loungen på CPH nu. Sitter i taxin, snart framme och skulle kunna äta upp en död gnu om jag såg det!

Med detta sagt.... Hej (snart) från CPH loungen.

Mums riktigt bra idag! Bra sallad, potatis?soppa och minipizza. :)

Frågade när jag kom in vart det var bäst mat idag, höger eller vänster. Han pekade mot Guld så här intar jag förrätten så kikar jag in i den andra sedan. Ganska fullt här idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen