Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Hyggelig eftermiddag her på MNL Skyteam PEGASS Lounge. Masser af plads, fabelagtig udsigt over baner of afgange og landinger - kun 1 bane til alt! Medfører unødige forsinkelser, da lettende fly afventer dem der skal lande. What a mess. Chilean cheap red and white wines turn out to be very good. Men en bondedreng fra Jylland holder sig til San Miguel (pale pilsner i flaske). Turen går til SGN med CZ, gratis STPC i Guangzhou med 5* hotel. . nyt job med Asian Dev. Bank - de tilbyder bz class på alle rejser >3 timer...
 

RonnieK

Medlem
Galleries First T5 i väntan på 17-flyget hem.
IMAG2174.jpg
 
  • Gilla
Reactions: doc

MaBe

Medlem
SAS Gold lounge Köpenhamn, två månader sedan jag var här senast.
Har inte sett några BC-taggar här idag.
Vi är på väg till Dalian via Beijing.
 

rob74

Medlem
Idag tackar jag särskilt för Fast Track på Arlanda. Vanliga kön till säkerhetskontrollen gick genom hela terminalen... Från hotell till lounge via incheckning på knappt 20 min.
Det roliga är att jag t o m hann före fru (EBG) och svärmor som åkte en buss tidigare från Arlandiahotellet.
Avgång till BCN kl 07:10.
 

bossefin

Medlem
SAS Gold Lounge i Köpenhamn. Knökfullt och fick inte sittplats förrän på 2a varvet förbi BC hörnan. Första gången med den varma (nåja - halvljumna) maten. Pulled pork - den nya laxen? Smaken impade inte heller på mig - för torrt och tomatsalsan signalerade inte BBQ direkt. Dryckessortimentet tycker jag numer är en disaster. En ljuspunkt - Braastad bjuppar på cognac! En liten näringslivs-Lassie också - Leif Johansson m fru fick också gå några varv innan de hittade plats.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen