golfkillen
New member
Valldemossa-loungen på Mallorca. Rätt tråkig lounge men man slipper ju alla (bak)fulla britter. Väntar på SK586.
Vid gate 31 finns även Aviancas lounge, om ni är sugna på att hoppa vidare.bnr skrev:Hälsningar från Admirals Club på MEX.Intressant nog använder LH denna istället för att använda Uniteds lounge som ligger precis bredvid... denna kanske är bättre.Snart LH521 för ~11,5h F-upplevelse!Klicka för att utvidga...
Får se! @Jonas C är lite taggad på att hoppa runt men vi blir hämtade för boarding om trekvart...olo skrev:Vid gate 31 finns även Aviancas lounge, om ni är sugna på att hoppa vidare.Klicka för att utvidga...
Förflyttade mig till United Club nyss. Inte så mycket att hänga i julgranen. Rör mig tillbaka till AA Loungen snart.bnr skrev:Får se!@Jonas Cär lite taggad på att hoppa runt men vi blir hämtade för boarding om trekvart...Klicka för att utvidga...
livetbnr skrev:Rehab-resa idag, ARN-GOT i SAS Go. Inte lika spännande som LH F som jag kom hem i igår.Kontrast.Klicka för att utvidga...
Skål!SNIFF skrev:livetKlicka för att utvidga...
Just det, ni ska ju bort och missar kalaset på söndag! Ha det gött!FF#1 skrev:Hälsningar från Luleå café lounge, från FF#1 med familj på väg till GöteborgDen lilla gilladr Muffin, "mmmmm...cupcake!"Faciliteterna utforskas noga...Klicka för att utvidga...
Tack, synd att vi missar det. Hälsaflum skrev:Just det, ni ska ju bort och missar kalaset på söndag! Ha det gött!Klicka för att utvidga...