Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Arlanda SAS Gold T5. Väldigt lugnt och skönt idag. Rätt tomt på folk överhuvudtaget på Arlanda så här på fredagsmorgonen. Lite pre-Valborg? Blir en liten dagstur ToR Berlin för att få ihop de sista poängen för att behålla EBD (nåja - har lite jobb inplanerat också).
Var sitter du? Själv vid buffén ytterkant på bordet, BC tagg på väskan.
 

011430121

Medlem
OSL loungen, blev hänvisad in i busnissclass delen som värdinnan kallade den högra delen
Väntar på BA763 till LHR, min sista Oslo REA resa som har SEA som slut destination.
 

bossefin

Medlem
Senator loungen på Berlin TXL. Rätt ok lounge. Currywursten finns här i dag också liksom lite andra alternativ till smårätter. 2 olika tyska sekt som är ok. Rätt lugnt. Stoooora nackdelen är ju att det är landside och Security sker ju ute vid respektive terminal. SAS kör D som är en liten utomhuspromenad bort. Security kan vara ett lotteri och airside finns nada att roa sig med (förutom lite planespotting då).
 

Johanna

Medlem
Sitter i guldloungen på ARN. Det var galet lugnt där nere när jag kom. Inte lika lugnt i loungen om än inte smockat.

Någon borde ge kockarna eller vad dom är lite inspiration att variera matutbudet. Så svårt kan det inte vara.

Btw så har jag ingen aning vilken del som är BC-hörnan.
 

011430121

Medlem
LHR T5 Concorde Room på väg till SEA med BA49. Uppskattar tystnaden mer här än i GF, fick en chock när jag var i ungdomsgården GF i lördags, ni skulle inte tro om jag berättar hur det gick till när 26 huliganer släpptes in!
Här är allt lugnt och städat.
image.jpeg
 

Johanna

Medlem
LHR T5 Concorde Room på väg till SEA med BA49. Uppskattar tystnaden mer här än i GF, fick en chock när jag var i ungdomsgården GF i lördags, ni skulle inte tro om jag berättar hur det gick till när 26 huliganer släpptes in!
Här är allt lugnt och städat.
Visa bifogad bild 51953
Inte klokt, de borde aktivt motarbeta sådana samlingar. Vem vet vad det kan leda till, en galen bokning till Söderhavet eller än värre handlingar (läs bokningar).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen