Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

JohanA

Medlem
Det är klart man gör. Det är inget fel på duscharna. Jag vänder på frågan: väljer du verkligen att inte tvätta av dig för att du tycker duschen inte är snygg?
På en flygplats ja.

Jag är van vid duscharna i MUC, FRA, SIN och BKK i loungerna och de ser där fräscha ut.
 

Jonas C

Medlem
På en flygplats ja.

Jag är van vid duscharna i MUC, FRA, SIN och BKK i loungerna och de ser där fräscha ut.
Snuskigaste lounge duschen jag varit med om var LOT på Warszawa. Visserligen designmässigt snyggare än BA's lounger på Heathrow, men vad spelar utseendet för roll när duschen luktade piss och pungsvett. Handdukarna var dessutom gjorda av papper. Avstod från att duscha där och tog det istället i Istanbul. Så länge duschen är ren och fräsch så spelar utseendet mindre roll.
 

MaBe

Medlem
Jag sitter på 3D på samma flight säg gärna hej ombord lämnar loungen nu

Såg det tyvärr inte förrän nu. Svårt att leta BCtaggar när man står och muttrar över att SAS helt struntade i prioboarding.
Vi flyger hem på tisdag, så flyger du då ses vi i loungen då.
 

Senator

Moderator
United Club Terminal 2 nära Gate F7 på Chicago O'Hare.. Denna är redan uppdaterat och rätt schysst. Bra för avgeeks och Dry Martini fantaster. Air Canada till Montreal väntar:

2ccef0efff151c0d4c6256d1a6fde235.jpg


818b1d5daba50a6d888bd7621bc6db8d.jpg
 
Hej hej från snabbvisit i LH Senator på IAD. Tänkte testa och lyckades komma in här med boardingkortet som jag skrev ut innan SAS bokade om mig med KLM. Lite dåligt att kvinnan i receptionen inte reagerade på att Sas-flighten är inställd. Nu tillbaka till AF-loungen. Blir boarding direkt från gaten.
 

Jonas C

Medlem
United Club Terminal 2 nära Gate F7 på Chicago O'Hare.. Denna är redan uppdaterat och rätt schysst. Bra för avgeeks och Dry Martini fantaster. Air Canada till Montreal väntar:
Trodde för en sekund att du var på Heathrow. Fick du betala för drinkarna eller var de gratis?
 

Jonas C

Medlem
Hej hej från snabbvisit i LH Senator på IAD. Tänkte testa och lyckades komma in här med boardingkortet som jag skrev ut innan SAS bokade om mig med KLM. Lite dåligt att kvinnan i receptionen inte reagerade på att Sas-flighten är inställd. Nu tillbaka till AF-loungen. Blir boarding direkt från gaten.
Kunde du inte bett om ombokning via Istanbul med Turkish Airlines istället? Låter ju tokigt att boka om folk till andra bolag när Washington är en Star Alliance hub.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen