Väldigt trevlig restaurant del är det också För att inte tala om personalen. :p
011430121 Medlem 22 Mars 2016 #751 Tommy skrev: Väldigt trevlig restaurant del är det också Visa bifogad bild 50471 Klicka för att utvidga... För att inte tala om personalen.
Tommy skrev: Väldigt trevlig restaurant del är det också Visa bifogad bild 50471 Klicka för att utvidga... För att inte tala om personalen.
N nota bene Medlem 23 Mars 2016 #754 Godmorgon/dag från LHR T3 GF. Om någon behöver gästas är det bara att säga till - är här till 16.30. Tyvärr kunde jag inte hänga med det andra gänget till T5-loungerna Tio rader CE på A319 OSL-LHR idag - det var ganska imponerande... (någon tom plats, men 2-3 st endast) Det gick att få exit row i CE!
Godmorgon/dag från LHR T3 GF. Om någon behöver gästas är det bara att säga till - är här till 16.30. Tyvärr kunde jag inte hänga med det andra gänget till T5-loungerna Tio rader CE på A319 OSL-LHR idag - det var ganska imponerande... (någon tom plats, men 2-3 st endast) Det gick att få exit row i CE!
JensE Medlem 23 Mars 2016 #755 Hej från sas guld på Arlanda. Ska även jag ta omvägen via Oslo för ansluta till BA. Min flight är det dock bara 3 rader CE. Kan gästa här en timma till eller skaka tass om någon är här.
Hej från sas guld på Arlanda. Ska även jag ta omvägen via Oslo för ansluta till BA. Min flight är det dock bara 3 rader CE. Kan gästa här en timma till eller skaka tass om någon är här.
IPC_Mataveri Medlem 23 Mars 2016 #756 Hälsningar från BOS där jag o @Tommy är i First Dining Area på BA loungen. ( På väg till LHR.)
Senator Moderator 23 Mars 2016 #758 Tommy skrev: Överraskande nog så har de champagne här och inte bubbel Visa bifogad bild 50508 Klicka för att utvidga... Synd vi missar varandra. Nu precis över Bangor, Maine
Tommy skrev: Överraskande nog så har de champagne här och inte bubbel Visa bifogad bild 50508 Klicka för att utvidga... Synd vi missar varandra. Nu precis över Bangor, Maine