Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passa på att äta gott nu. Den handgjorda pastan på nedervåningen är grymt god. Även de turkiska pizzorna måste du testa. :)
Japp jag fann mig till pastan på nedervåningen. Väldigt god tortellini.
Nu sitter jag i bilen till hotellet...
image.jpeg

Hej från lekhörnan i SAS Loungen i OSL. ä flyger till Stockholm snart efter en hemresa som påbörjades måndag kl14 svensk tid. :)

SAS Guld loungen T5 på ARN trodde det var torsdag vänta mig varmkorv, men ack det "gamla vanliga" dagens hemlagade soppa är blomkålssoppa, har alltid undrat hur dom får igenom den hemlagade soppa i säkerhetskontrollen, inte tar dom igenom en deciliter åtgången
Ingen Guld Tuborg på flaska.
Fast track i säkerhetskontrollen tog knappt 20 minuter, kö förbi hen som kollar boardingkortet, kanske någon som varit hem och hämtat mer soppa.
Är på väg med SK883 till OSL

I OSL loungen på Gardenmon på väg till LHR med BA761, sedan med BA285 till SFO, allt bokat på "Oslo Rea" Bokade tre resor under den kampanjen en till New York redan avklarad, denna resa, samt i slutet av april till Seattle, tillsammans med några andra BA resor så får jag eller rättare sagt så kan jag behålla mitt BA Gould till och med oktober 2017.
Måste säga att det är någorlunda för mig konstigt utsmyckat lounge, dessa trädstammar bara står där i all sin nakenhet.
image.jpeg

Inmundigar frukost nr2 i SAS Gold på Kastrup. Träffade på en vän som är cabin crew på SAS ombord på flighten ner, så alltid kul med en liten rundtur av galley och ett besök till den hemliga crew loungen på Kastrup. Väntar på A3811 som ska ta mig till Athen om två timmar. image.jpeg

• Gilla
Reactions: pep
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen