Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mellanrätt och ett glas sekt i Senator LHR T2 - längtar till champagnen på andra sidan...
image.jpeg

Hej Ni som evt är i FRA.

Gick från en tom (jag, FruBrandten och 3 andra) Senator Lounge "här uppe" till en som skulle vara precis i närheten av gate A25 enligt LH personalen i loungen. Jo tjena.... Fick gå hela vägen bort, genom passkontrollen och så hela vägen tillbaka bara för att hamna under en proppfull Senator Lounge under den vi satt i förut.

Grrrr

Tog visserligen en dusch i Houston men har shorts och t-shirt med lågskor här bland alla kostymmän/kvinnor. Känner mig lite malplacerad.

De säger att storleken inte har betydelse. De hade fel.

Sitter i loungen i Istanbul hos Turkish för första gången. Inser nu vad det är alla har snackat om. Till och med min mamma var tydligen imponerad av denna lounge.

För övrigt var jag nära att missa planet från Köpenhamn. Incheckning stänger visst 60 min före avgång.. agenterna checkade in mig 50 min före avgång. :oops:

Hoppas på en god natts sömn ner till BKK nu, sedan några nätter på Conrad.

De säger att storleken inte har betydelse. De hade fel.

Sitter i loungen i Istanbul hos Turkish för första gången. Inser nu vad det är alla har snackat om. Till och med min mamma var tydligen imponerad av denna lounge.

För övrigt var jag nära att missa planet från Köpenhamn. Incheckning stänger visst 60 min före avgång.. agenterna checkade in mig 50 min före avgång. :oops:

Hoppas på en god natts sömn ner till BKK nu, sedan några nätter på Conrad.
Passa på att äta gott nu. Den handgjorda pastan på nedervåningen är grymt god. Även de turkiska pizzorna måste du testa. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen