Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
CCR Lounge på Malé AirPort Terminal A. Svalt och skön i väntan på att Emirates plan ska landa med våra medpassagerare ut till Veligandu Island. Kalla handdukar delades ut och förfriskningar finns och om vi säger till fixar de en sandwich. Gör den sega väntan uthärdlig.

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    72 KB · Visningar: 201
  • image.jpeg
    image.jpeg
    82,6 KB · Visningar: 221
Tja från SAS icke Guld Lounge på ARN. Sur-Elof i disken när man kom fram.... Mot Oslo och Radisson OSL innan vidare långfärd imorgon bitti med Lufthansa.

Dags för sista etappen hem till London. Sitter i mysiga loungen på LPI i väntan på fakirflighten till CPH.

Har varit en extremt lång flygdag. Har sett/ser ut såhär: LYR-TOS-OSL-ARN-LPI-CPH-LHR

Landade på ARN klockan 23:00, bilade ner till Linköping för att packa om, och nu är jag på väg till London för att deltaga i ett möte klockan 11.

Dags för sista etappen hem till London. Sitter i mysiga loungen på LPI i väntan på fakirflighten till CPH.

Har varit en extremt lång flygdag. Har sett/ser ut såhär: LYR-TOS-OSL-ARN-LPI-CPH-LHR

Landade på ARN klockan 23:00, bilade ner till Linköping för att packa om, och nu är jag på väg till London för att deltaga i ett möte klockan 11.
Hur är det nya utbudet i loungen på LPI? :)

Hur är det nya utbudet i loungen på LPI? :)

Första gången jag faktiskt är i Loungen. Har aldrig orkat innan, och istället prioriterat att lämna huset så sent som möjligt då jag bor i Ljungsbro.

Men är riktigt nöjd! Mysfaktorn är stark, polarbrödet är gott, så även kaffet. Fanns lite godis samt frukt också.

Noterade också att de erbjöd Coca-cola på burk. Kände på dessa och de var rumstempererade. Det enda minuset i Loungen.

Ska, utan tvekan, använda denna mer inför mina kommande avgångar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen