Såg Precis en ATR taxa
Gustav Jonsson Medlem 5 Februari 2016 #322 Sitter i SAS Business loungen och provar ut den för första gången Nu är det bara vänta in @bnr då vi ska på MR till Düsseldorf.
Sitter i SAS Business loungen och provar ut den för första gången Nu är det bara vänta in @bnr då vi ska på MR till Düsseldorf.
Ricci Medlem 5 Februari 2016 #323 Gustav Jonsson skrev: Sitter i SAS Business loungen och provar ut den för första gången Nu är det bara vänta in @bnr då vi ska på MR till Düsseldorf. Klicka för att utvidga... Jag sitter i Guldloungen 1.5 timme till om ni är sugna att titta förbi..
Gustav Jonsson skrev: Sitter i SAS Business loungen och provar ut den för första gången Nu är det bara vänta in @bnr då vi ska på MR till Düsseldorf. Klicka för att utvidga... Jag sitter i Guldloungen 1.5 timme till om ni är sugna att titta förbi..
Fredrik Jeanson Medlem 5 Februari 2016 #324 @Ricci. Sitter också Guldloungen (ARN) i vilstolen längst bort
Gustav Jonsson Medlem 5 Februari 2016 #325 Ricci skrev: Jag sitter i Guldloungen 1.5 timme till om ni är sugna att titta förbi.. Klicka för att utvidga... Då behöver jag gästning! Bnr kommer till Arlanda om ett tag
Ricci skrev: Jag sitter i Guldloungen 1.5 timme till om ni är sugna att titta förbi.. Klicka för att utvidga... Då behöver jag gästning! Bnr kommer till Arlanda om ett tag
Ricci Medlem 5 Februari 2016 #326 Gustav Jonsson skrev: Då behöver jag gästning! Bnr kommer till Arlanda om ett tag Klicka för att utvidga... Ok du är nu gästad
Gustav Jonsson skrev: Då behöver jag gästning! Bnr kommer till Arlanda om ett tag Klicka för att utvidga... Ok du är nu gästad
Martin Gren Medlem 5 Februari 2016 #327 Guldloungen Kastrup. En hel del folk men inga problem att få plats. Lite kycklingpasta gör susen. SK1677 till Berlin verkar vara i tid.
Guldloungen Kastrup. En hel del folk men inga problem att få plats. Lite kycklingpasta gör susen. SK1677 till Berlin verkar vara i tid.
bnr Medlem 5 Februari 2016 #328 Precis gått från SAS Gold ARN T5, i gott sällskap denna fredag. Stötte på @Ricci i loungen och ska till DUS med @Gustav Jonsson!
Precis gått från SAS Gold ARN T5, i gott sällskap denna fredag. Stötte på @Ricci i loungen och ska till DUS med @Gustav Jonsson!
Martin Gren Medlem 6 Februari 2016 #329 Godmorgon från Businessloungen på TXL. Senatorloungen var stängd så det fick bli denna. Väntar på SK1674 till Köpenhamn
Godmorgon från Businessloungen på TXL. Senatorloungen var stängd så det fick bli denna. Väntar på SK1674 till Köpenhamn
Ebg Medlem 6 Februari 2016 #330 Godmorgon från senatorloungen på ZRH Slurpar på nån grön smoothie här