AABack2ARN
Medlem
Så här dags är väl peak time för den loungen.Och söndagar kanske till och med är den dagen med allra mest besökare eftersom sällskapen tenderar att bli lite större (partner, familj, barn)...
Peak var kl 20.25, sen var det boarding på PekingkärranSå här dags är väl peak time för den loungen.Och söndagar kanske till och med är den dagen med allra mest besökare eftersom sällskapen tenderar att bli lite större (partner, familj, barn)...
Varmkorv tack
Hat de någonsin det i CPH? Jag har bara sett det i OSL.
Det är på fredagar det är korv i Köpenhamn.Jag har bara sett det i CPH. Oftast enda anledningen jag skyndar mig in där mellan flygningarna. Har för mig jag sett en egen diskussion om just "korvdagar på CPH".
Fick pastasallad med kyckling samt lite ost vid 22 hugget innan planet till LPI. Inget som fick mig att hoppa högtVad serveras då?![]()
Check! Flyga på torsdagar alltså...Stockholm, Oslo och Göteborg kör korv på torsdagar.
Då var vi på samma plan. Samma visa som vanligt - Jettime dras med en försening på Göteborgsturerna sedan tidig dag och tillslut drabbar det oss östgötar.Fick pastasallad med kyckling samt lite ost vid 22 hugget innan planet till LPI. Inget som fick mig att hoppa högt