Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu sitter jag i Al Mourjan på Hamad International i Doha. Har precis haft en trevlig 9,5hr flygning med Cathay Pacific från Hong Kong. Jag har nu flugit CX några ggr senaste året och måste säga jag är väldigt nöjd med deras service, samt deras mat. Lägg på loungerna i Hong Kong och det blir ju rätt bra. :)

Nu sitter jag med en kopp kaffe och har ännu inte kollat om Krug finns. Känner inte för alkohol just nu, men jag återkommer senare ang denna viktiga info. ;)

Ingen Krug i Al Mourjan nu. Enligt killen som jobbar i baren så har de slutat servera Krug i Al Mourjan och serverar det bara i Al Safwa numera. Nu vet jag ju att man inte ska lita på det svaret endast, men det känns väl lite naturligt dock kan jag tycka.

Hat de någonsin det i CPH? Jag har bara sett det i OSL.
Jag har bara sett det i CPH. Oftast enda anledningen jag skyndar mig in där mellan flygningarna. Har för mig jag sett en egen diskussion om just "korvdagar på CPH".
Det är på fredagar det är korv i Köpenhamn.
Stockholm, Oslo och Göteborg kör korv på torsdagar.

Sen har jag fått veta att de (iaf i Sverige) serverar Wienerkorv, och ingen varmkorv. (En vän bad om innehållsförteckningen, vilken de snabbt plockade fram.)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen