Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
KLM Crown Lounge på AMS är väl ändå en riktigt bra och stabil huvudhubbs-lounge. God middag nu innan dagen avslutas i Hamburg. Spenderade kronor såhär långt sen igår lunch: 0 :)

Måste säga att JAL First-lounge på Haneda är svårslagen... Provar lite Sake medan mina skor putsas... image.jpeg

Hälsning från Cathay Pacific's lounge på Pudong här i Shanghai. Ska med 9:30 till Hong Kong strax. Har precis ätit frukost o tar en kopp kaffe nu. För att vara en lounge i Kina så är den här trevlig. Lite som Dragonair's lounge vid G16 på HKG.

Det är väldigt lite folk här idag, men mycket folk i terminalen. Tog säkert 30 min genom pass och Security.

image.jpeg

ImageUploadedByTapatalk1453609817.779961.jpg

Frukost i Al Mourjan loungen på Dohas Hamad International Airport. Plågsamt långsam service i restaurangen som vanligt. Snart dags för QR167 till Stockholm. Qatar är mycket bättre i luften än på marken. Återkommer med mer info i reserapporten.

Nu är jag i The Pier First Class lounge på Hing Kong International. Utbudet är ju snäppet bättre än SAS Gold... ;) Jag måste säga att The Pier är helt klart bättre än The Wing, förutom på Cabanas-sidan. Mycket lugnare här, då det inte är en öppen lounge mot terminalen.

Sitter med en kaffe och en Jamesson nu, då jag åkt på en förkylning deluxe (inte man cold än dock ;) )

image.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen