Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Cathay Pacifics lounge i Frankfurt och väntar in CX288. Inte så stor lounge, utseendemässigt påminner den om den "gamla" designen. Börjar droppa in lite folk nu sakta men säkert. Jag var relativt tidi och då var det inte så mycket i matväg. Lite yoghurt, några små bitar omelett, och färdiga smörgåsar. Men nu kl 11, så verkar det som de kom fram lite mer, typ någon form av varmkorvar och potatissallad (känns tyskt ;)), ostbricka kom fram, så några små bitar paj. Sen finns det lite kakor och mjuka kakor.

Hälsningar från Åre Östersund flygplats, ingen lounge här men ett trevligt "airport food" café men renklämmor o julgranar.

Du kan ju komma förbi och säga hej om du vill. Sitter precis vid trappan. Med en laptop... Ska med 1410 till ARN men den är lite sen tydligen.

Jag tittade förbi där. Det var ganska många med laptop.
Och trångt.
Min plats är bättre.
Jag sitter vid fönstret vid ett skrivbord närmast väggen.
Du kan komma förbi här om du vill.
Jag vitsars randig skjorta och svarta Manchester byxor

Thai lounge i HKG, skall med SK 964 . Mycket lugnt verkar bara vara Skandinavier har, det gick en TG för 15 minuter seda.
Har offrat 40.000 surt förvärvade EB poäng för att få plats 6A image.jpeg

Som vanligt så försöker jag få en bra och sund start på dagen. Frestelsen blev lite förstor med dressingen, men den petades bort.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen