Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
CPH SAS Gold - en timma extra då SK1430 ställts in. Blir SK414 istället. Får trösta mig med att jag i alla fall fick två av de sista röda pölserna - varför har de aldrig tillräckligt många?

Hälsningar från SAS Gold lounge på Arlanda T5. Inte jätteimponerad av utbudet. Menzies Aurora lounge på T2 är bättre på mat än detta. Nåja, nu väntar SK411 och därefter helg i Köpenhamn.

ImageUploadedByTapatalk1456508565.505611.jpg

Intressant upplevelse i SAS Gold ARN T5. Städaren ber mig flytta mig till en annan plats för att han ska städa just där jag sitter. Örtdressingen som står på menyskylten finns inte och personalen muttrar bara att de inte har den, så "det är fel på skylten". Utöver det så är Cavan slut också, men där är visst skylten korrekt ändå. Inte ett leende från personalen i sikte. Är bara lösenordet till wi-fi som är SAS leende?

Intressant upplevelse i SAS Gold ARN T5. Städaren ber mig flytta mig till en annan plats för att han ska städa just där jag sitter. Örtdressingen som står på menyskylten finns inte och personalen muttrar bara att de inte har den, så "det är fel på skylten". Utöver det så är Cavan slut också, men där är visst skylten korrekt ändå. Inte ett leende från personalen i sikte. Är bara lösenordet till wi-fi som är SAS leende?
Inte helt på ämnet men sist vi flög sas i go så sa min fru efter resan att det var skönt att sitta i go så vi slapp äta den där maten.....

Edit: skulle ju citera ditt andra inlägg om maten i lounge. ...

• Gilla
Reactions: doc
På Arlanda på väg mot Hong Kong för en snabbvisit. (Ca 26 timmar på marken, åker hem med alla andra från BC på söndag). Fick CU till Plus och hade tänkt uppgradera till C med poäng eller cash (fick sms om det igår). Uppenbarligen så var jag dock för sent ute, för när jag kom till servicedisken så var det redan fullt i C-kabinen. Bara en ledig plats i plus också. Bra för SAS med fulla plan...
Siktar på att vara i SQ loungen vid 0800 senast

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen