Håller absolut med (var där i måndags), ingen toalett i loungen utan du måste ut i terminalen och för att få sig en GT gällde det att beställa gin vid baren och sedan hämta tonic i en kyl som naturligtvis var placerad i andra ändan av lokalen.Hälsningar från Aspire loungen på EDI (Edinburgh ). Det måste varit en full skotte som designat logistiken för denna lounge.![]()
Då har de flyttat om. Både Gin och Tonic var inom räckhåll när jag var där i april.Håller absolut med (var där i måndags), ingen toalett i loungen utan du måste ut i terminalen och för att få sig en GT gällde det att beställa gin vid baren och sedan hämta tonic i en kyl som naturligtvis var placerad i andra ändan av lokalen.
Hänga en stund i Business-loungen på Pulkovo i st Petersburg. Mycket bättre matutbud än när jag var här sist.
På det ämnet, noterar jag att de har ställt fram 4 sorters barnmat på burk som man kan få uppvärmd. För de av er som brukar resa med små barn - är det vanligt? Jag tycker mig inte ha sett det förut, men jag har ju inte letat heller...