Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon från SAS gold ARN. Ingen kö alls i fast track strax efter kl 07:00.

21c0f62fcbc07cd5473bbe41a3db138f.jpg

Hej från SAS Business lounge på Arlanda. Blir lite Lufthansa First idag.

Tjejen i SAS Gold/first class checkin var väldigt glad och trevlig men hade aldrig hört talas om varken HON taggar eller first class fodral till boardingkortet... Men hon löste det med ett leende efter lite letande. :)

Exakt 0 personer före i fast tracken för 15 minuter sen.

Hänga en stund i Business-loungen på Pulkovo i st Petersburg. Mycket bättre matutbud än när jag var här sist.

På det ämnet, noterar jag att de har ställt fram 4 sorters barnmat på burk som man kan få uppvärmd. För de av er som brukar resa med små barn - är det vanligt? Jag tycker mig inte ha sett det förut, men jag har ju inte letat heller...

Hälsningar från Aspire loungen på EDI (Edinburgh ). Det måste varit en full skotte som designat logistiken för denna lounge.:confused:
Håller absolut med (var där i måndags), ingen toalett i loungen utan du måste ut i terminalen och för att få sig en GT gällde det att beställa gin vid baren och sedan hämta tonic i en kyl som naturligtvis var placerad i andra ändan av lokalen.

Håller absolut med (var där i måndags), ingen toalett i loungen utan du måste ut i terminalen och för att få sig en GT gällde det att beställa gin vid baren och sedan hämta tonic i en kyl som naturligtvis var placerad i andra ändan av lokalen.
Då har de flyttat om. Både Gin och Tonic var inom räckhåll när jag var där i april.
Toaletten håller jag med om att det är märkligt att den är långt utanför.

IMG_2605.jpg
IMG_6239.jpg

Hänga en stund i Business-loungen på Pulkovo i st Petersburg. Mycket bättre matutbud än när jag var här sist.

På det ämnet, noterar jag att de har ställt fram 4 sorters barnmat på burk som man kan få uppvärmd. För de av er som brukar resa med små barn - är det vanligt? Jag tycker mig inte ha sett det förut, men jag har ju inte letat heller...

Har aldrig sett barnmat i någon lounge.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen