Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i United Global First loungen på Heathrow och dricker champagne i väntan på min first first med Thai till Bangkok och Sydney.

Värsta kaoset pga UA909 till IAD som är försenad.

Trevlig lounge med nice mat å så, men välkomnandet kunde varit trevligare. Ingen verkar riktigt veta vad det är för flöde för F-pax.

e1b35544c34a438bb9987f9fac33e09d.jpg

Det går bra nu, Lufthansa FCL B på väg mot New York.

Sorry for spamming....
Gick ner en våning och där fanns två Primeclass lounger. En som jag inte hade tillgång till och en där PP funkade.

Bättre mat och betydligt lugnare tempo med bara 23 gäster. Dock nöjd med att jag besökte den andra först så man fick sig en liten dusch.

uploadfromtaptalk1448019184175.jpg
uploadfromtaptalk1448019220724.jpg

ARN T5 F piren, vet inte vad loungen heter, skall åka ned QR 168 till DHO och sedan till BKK. Kommer att besöka svenskar som bor i Thailand, har fått order att ta med diverse matvartor som falukorv, leverpastej, div smörgåsmat, kafffe, hårtbröd o.s.v inchcknings damen sa att detta har du vägt bra det är 53 kg och du får ha 55 kg med dig! Jag hade inte vägt detta utan var bara rena rama turen.
Alla plaser i C är sålda idag till DHO, dåligt utbud av förtäring i Loungen här på ARN, kyckling och potatissallad.
Känner mig som två på bollen, "alla" här på BC verkar ha åk QR, detta blir min första resa med dem.

Avslutar veckan i ARN T4. Här är det trångt med asiatiska mått. Soppan är slut. Det är krig om gurkstavarna och dippen.
Har man mer tid och inte 12 min som undertecknade, så är det klart värt att gå via T5.

Idag var det för övrigt 6 personer i kö ibFast tracken trots att båda var öppna. Aldrig hänt mig innan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen