Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
IRROPS just nu i Chicago. Sitter i United Club LAX för resa LAX-ORD-ARN.
Glad i hågen med en cash upgrade till First hann jag i alla fall få i mig ett glas champagne innan vi fick de-plane:a. Ny info 1.15pm. Får se om jag hinner med min anslutning i ORD. Jag har försökt med alternativa routings, LAX-SFO-CPH-ARN och LAX-ORD-CPH-ARN, dock kan de inte garantera att jag hamnar i SAS Plus, vilket min bokning är vad jag betalat för och den senare routingen går väl med LAN-maskinen som 'saknar' riktiga plus-säten? Surt att missa A330E med ny kabin vad det lider.

Scandinavian Lounge, Kastrup. Man har "utökat" frukostbuffén och tagit bordet bredvid i anspråk. Det enda nya jag såg var dock brieost. Blir här till 9:15, sedan SK1281 till Billund.
c2fded9555468c347cc54b8b4d4e2ea8.jpg

Hälsningar från the Bridge! Aldrig varit en så otroligt fin lounge. Har duschat, första gången för mig i en lounge. Otroligt matutbud. Jag tror att jag skulle vara nöjd med detta i First Class - så vad finns egentligen i The Pier? Ojojoj. 3h tid att njuta av allt detta innan flyget tar mig via Amsterdam hem till Helsingfors och familjen.

Hälsningar från BKK och Cathay's lounge som nyöppnades i juni i år.
Lika design som på Taipei's lounge som vi besökte i lördags som då hade öppnats 3 dagar tidigare.

Nu är fru IPC o jag på väg till Singapore.

Jag ursäktar mig att jag missade Monk's igår, som enligt rykten var välbesökt.
SAS kanske skall sätta upp en terminal där under träffarna!:)

sin1.jpg

sin2.jpg

Hallå! Framme i Istanbul och första loungen att testas är Comfort Lounge.

Mycket trevlig personal, snabbt internet, inga köer till duscharna (som iof luktade unket och var ganska små med riktigt usla "handdukar")-
En enkel meny bestående av diverse rullader, ratatoui, nudlar och pastrey filled with diverse och en del olika kakor och brownies etc.
Fri fika så en iskall Efes ramlade nyss ner.:)

Edit: Konstigt, det står Comfort Lounge i PP appen och på skylten men personalen och WiFi säger PrimeClass? Jag får kolla om det finns fler lounger att besöka. Har 6h till nästa flight.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen