mha321
Medlem
Gick för några minuter sedan för att klippa sista boarding platsen på flyget om ett par minuter.Hur länge är du kvar. Är där om ca 40min.
Gick för några minuter sedan för att klippa sista boarding platsen på flyget om ett par minuter.Hur länge är du kvar. Är där om ca 40min.
Låt mig gissa, de envisas med att göra fast track till slow track under rusning (när den behövs som mest)?På Arlanda T5 vid säkerhetskontrollen.
Det är ganska lång kö även i Fast track.
Visa bifogad bild 43198
Det tog ca 10 minuter för att passea säkerhetskontrollen vid Fast track.Låt mig gissa, de envisas med att göra fast track till slow track under rusning (när den behövs som mest)?![]()
Inga EBD-familjer?Det tog ca 10 minuter för att passea säkerhetskontrollen vid Fast track.
Vanliga kön var avsevärt längre däremot använde de flera maskiner i vanliga kön så skulle jag gissa att kötid i vanliga kön är ca 15-20 min.
För övrigt, det är inte mer folk i SAS Gold lounge på Arlanda T5 än en vanlig måndag morgon.
Jag sitter vid buffén och jag kan inte se några familjer härifrån.Inga EBD-familjer?