Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från HKG. Följer johhenrik med gula änkan! Har ju redan ätit frukost på stan... 20151024_120631.jpg

Gomorron från Swiss Senator Loungen i Zurich. Tidig morgon med träningspass och frukost. Men flight är ca 20min sen men vad gör det när jag sitter här?

68caaf20af04f0a759ac0d5caa16b0b8.jpg

Påmindes i morse varför jag gillar Hilton Zurich så mycket. Sprang på Sylvie som ansvarar för Exec Loungen och hon var uppriktigt glad att se mig. Hade bara 8min till frukost; hon hämtade kaffe, plockade fram senaste Economist och helgens International Herald Tribune till mig, samt envisades med att följa mig till bilen för att säga hej då. Löjligt enkla detaljer som uppskattas så mycket...

Gdansk Excecutive Lounge. Lite bakfull efter beslutet att ta en dubbel GT när jag kom fram till hotellet vid midnatt... Ser att de har spännande öl så det kanske blir lite fika innan SK756 mot Köpenhamn. Det blev även ett snabbt besök i Köpenhamn igår kväll för en express-GT :)

• Gilla
Reactions: doc
Sas Gold Köpenhamn. Träffade besättningen från gårdagen som kände igen mig. Klockren EBD-recognition. Pursern kommer ut och frågar om jag är mr GOTATH och om jag önskar något att dricka. Detta innan han börjar med servicen i Plus. Får även möjlighet att välja chokladbit före alla andra :p

Det märks att det är höstlov - massor med EBD-familjer både i guldinchecken och guldloungen på Arlanda. De borde kanske göra den till Pandion-only?! (eller vänta nu, då kommer ju inte jag in..)

Nu blir det Lufthansa Business och Austrian Business (intra-europa - men första gången på Austrian för mig).

Blir nog en bra dag - började med en faktiskt riktigt bra frukost på clarion arlanda. Jag bor visserligen i Stockholms-området, men jag hade bonuspoäng som gick ut... Och så slapp man hålla till godo med guld-frukosten!

Det märks att det är höstlov - massor med EBD-familjer både i guldinchecken och guldloungen på Arlanda. De borde kanske göra den till Pandion-only?! (eller vänta nu, då kommer ju inte jag in..)

Nu blir det Lufthansa Business och Austrian Business (intra-europa - men första gången på Austrian för mig).

Blir nog en bra dag - började med en faktiskt riktigt bra frukost på clarion arlanda. Jag bor visserligen i Stockholms-området, men jag hade bonuspoäng som gick ut... Och så slapp man hålla till godo med guld-frukosten!

Hur länge är du kvar. Är där om ca 40min.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen