Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
LOT Elite Club lounge på WAW.... Femte gången här nu på 16 dagar... Rolig tur att köra Turkish hit från Arlanda igår natt.

Kan gästa en person närmsta timmarna tills jag flyger hem 20:05 med LOT till Arlanda.

Sitter på HEL.
Försökte få dom att bumpa mig till det flyg som går till ARN men eftersom jag snålade och bokade economy så kunde dom inte trots EBG.
Så nu sitter jag i SAS lounge i två timmar och kan gästa en person.

Vad gillade du loungen i Istanbull då? :D

Väldigt schysst, dock tyckte jag variationen av olika måltider va för få! De fanns 4-5 matstationer som hade exakt samma mat rakt igenom, iof blev de ju bättre vid 11:00 men då var jag precis på väg till gate.

Fick varken pröva golfsimulatorn eller racingbanan tyvärr....

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    65,9 KB · Visningar: 146
Missade du förmiddagaspizzan alltså? :(
Jo och lite surt med tanke på att efter tidig "go to gate" sen gatebyte och 30 min försening hade jag kunnat sutti i loungen 1 timme mer än jag gjorde... turkish ground handling är ju bara katastrof, efter 15 min "go to gate" nr 308 så byter dom precis innan boarding ska starta till Gate 225 på andra sidan flygplatsen..... Skön 15 min promenad i trängseln.

Jo och lite surt med tanke på att efter tidig "go to gate" sen gatebyte och 30 min försening hade jag kunnat sutti i loungen 1 timme mer än jag gjorde... turkish ground handling är ju bara katastrof, efter 15 min "go to gate" nr 308 så byter dom precis innan boarding ska starta till Gate 225 på andra sidan flygplatsen..... Skön 15 min promenad i trängseln.
Standard på den där flygplatsen också tyvärr. Tur i oturen så slapp du equipment change EFTER påbörjad boarding så att boardingen var tvungen att göras om så att alla fick nya platser... #magsår

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen