Ah, va där igår o tyckte de va rätt schysst lunch och champagne..Äckligt tidig morgon i WAW sitter i LOT Business lounge för lite frukost.
Ja, vet det -men hade bara 20 min att slänga i mig några mackor och lite juice/te, och då dög det bra att sitta längst ut i Businessdelen.Ah, va där igår o tyckte de va rätt schysst lunch och champagne..
Gå in i Elite Club loungen istället, de ser konstigt ut när de står HON-Circle på mattan men man kommer in där med Star Alliance Gold.
Morgondusch i HON/F lounge i Zürich.
Jag antar att alla eluttag fungerar nu? Var där rätt tidigt efter att den öppnat och då funkade de i golven och i väggarna men inte de vid stolarna. Problemet löst nu va?SAS Gold Lounge på Arlanda T5.
Lagom mycket folk i loungen på denna söndag eftermiddag.
Jag åker tillbaka till Tyskland med en SAS flight till Hamburg.
Jag har inte använt eluttaget så kan jag tyvärr inte kommentera om detta.Jag antar att alla eluttag fungerar nu? Var där rätt tidigt efter att den öppnat och då funkade de i golven och i väggarna men inte de vid stolarna. Problemet löst nu va?![]()
Hur länge är du kvar?Jag har inte använt eluttaget så kan jag tyvärr inte kommentera om detta.