Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Loungelunchar i SAS Gold lounge Arlanda.T5. Sedan i torsdags har nu Business loungen nu öppnat. Ser inte helt klart ut därinne och förändringarna ser vid en första anblick inte lika stora ut som för Gold. Men det var ju inte väntat heller. Lättar i alla fall på trycket inne i Gold-loungen.

Får se hur länge det blir här, SK1423 har blivit försenat med 30 min. LH-strejken som spökar för SAS?

Menyn idag: Potatis- och purjosoppa samt kalkonchorizo med potatissallad.

Första besöket i den nya SAS Gull loungen på Gardermoen. Betydligt större men opersonligare.
Som mat finns två sorters potatissallad och en skivad chorizo. Förväntningarna var högre efter hyllningarna.
Gränsen mellan Business och Gull är nu uppmärkta med två tydliga skyltar.

Edit: När jag pratade svenska med lounge-personalen svarade de på tyska... Något oväntant, men skönt att få rasta tyskan också...

Men jag hade tagit ut ett gammalt hederligt boardingkort gjort av nedsågade träd, så jag kom iaf fort ombord, utan för mycket excercis.

Frågade om det gällde HELA systemet eller om det var nåt lokalt, men det visste de inte än.
Så då verkar det ju vara hela då.

Lufthansa Senator Lounge på Hamburg flygplats. Det är ganska lugnt här i loungen så här dags.
De erbjuder pulled pork i mini-pitabröd idag.

rps20150909_124842.jpg

rps20150909_124824.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen