Efter 2 ombookinger sidder jeg nu i United Club i Denver og venter på mit fly til Chicago og derefter videre til København.
Hvis der er nogen der skal gæstes ind i loungen i Chicago siger i bare til. Jeg lander 19:49
Jeg skulle have fløjet Las Vegas - Toronto - København, men det første fly var forsinket. Jeg blev efter lidt overtalelse ombooket til Las Vegas - Chicago - København. Dårligere hardware, men flere point og selvom jeg ikke er glad for SAS gamle Business Class sæder så nyder jeg stadig at flyve med dem. I morges fik jeg så en mail fra United at jeg gerne måtte ringe til dem for alternativer da Las Vegas - Chicago var overbooket. De ville meget gerne sætte mig på et tidligere fly mod en travel voucher på 300$, men jeg takkede nej da der kun var economy. Jeg fandt så selv first pladser Las Vegas - Denver - Chicago og ringede tilbage til dem. Det gik de med til og jeg fik stadig 300$ United voucher.
Til at starte med var jeg i P klasse med Air Canada. Første ombooking var til P på United og C hos SAS. Nu er jeg i D og A hos United og stadig C hos SAS.