Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från SilverKris lounge, Queens Terminal 2 (London Heathrow).

Första besöket i denna lounge och jag är nöjd - faktiskt bland den godaste maten jag ätit i en Gold/business class-lounge och väldigt trevlig personal. Lugnt och tyst är det också.

Även första gången jag provade Gold Track här på Heathrow. Inte helt effektiv personal vilket gjorde att det tog ganska lång tid i förhållande till antalet resenärer. Men så klart skönt att slippa den vanliga kontrollen där det var avsevärt längre köer.

Ätit en god frukost på FCT i Frankfurt och nu blir det Champagne.
Första gången i FCT, väldigt trevligt! Servicen är grym.
Tycker nog personligen att Concorde Room på LHR känns lite exklusivare intedningsmässigt dock , men jag har lite svårt för den här tyska designen med brunt skinn och rostfritt etc. Tycker bara det blir stelt, inte exklusivt eller inbjudande... Men det är min högst personliga åsikt.

• Gilla
Reactions: doc
20150709_185227[1].jpg
Motvilligt sitter man fast på IC Bali, det blev lite "fika" i deras mycket fina Club lounge ikväll för att dämpa sorgen.....

Hej hej från ett soligt Frankfurt. :) Väntar på LH274 på väg mot Milano för att sen åka vidare med bil till Toscana. Blir en lugn helg med avslappnande i både sol och pool.

Äntligen som Gert brukade utropa! I Cph guldlounge och för första gången finns korven här samtidigt som jag. Så jag slipper de äckliga fiskbullarna...

• Gilla
Reactions: olo
Nu sitter jag i Aurora lounge på Arlanda terminal 2. Ska åka till London över helgen. Mitt flyg är just nu 1h försenat. Hoppas det ändrar sig för jag ska möta upp några vänner kl 21 ute.
Är det maskinen (B767) flight BA780 som vänder på ARN du ska med? Såg på flightradar att den är strax utanför Nyköping nyss.

Själv är jag på väg till Skärgården...Stockholms dito alltså. Går landvägen i ömsom sol, ömsom regn... Hustru och ett glas vin väntar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen